YEŞİL DÖNÜŞÜMDE NTO İMZASI: PERSONELİMİZ UZMANLIK SERTİFİKASIYLA DONATILDI
Nizip Ticaret Odası (NTO) personeli, çevresel sürdürülebilirlik alanında yürütülen eğitim programlarıyla donanımlarını güçlendirmeye devam ediyor.
Bu kapsamda,
Sanayi Müdürü Melis Batık ve Tescil Yetkilisi Sıtkı Bozgeyik, Avrupa İşletmeler Ağı
Projesi kapsamında yürütülen “Yeşil Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik Uzmanlığı
Eğitimi Programı”nı başarıyla tamamladı.
Toplam 5 hafta süren eğitim programı, sürdürülebilir üretim, yeşil dönüşüm,
döngüsel ekonomi, çevresel etki analizleri ve karbon ayak izi hesaplama gibi
birçok başlık altında teorik ve uygulamalı içeriklerle gerçekleştirildi. Katılımcılar,
yeşil ekonomiye geçiş sürecinde KOBİ'lere rehberlik edebilecek seviyede bilgi ve
yetkinlik kazandı.
Eğitim sonunda düzenlenen “Yeşil Dönüşümde Yeni Trendler Ideathonu”
etkinliğinde katılımcılar, çevre dostu iş modelleri ve projeler geliştirerek
sunumlarını jüri heyetine sundular. TOBB Gaziantep Genç Girişimciler Kurulu
üyelerinden oluşan jüri, çevresel farkındalık ve uygulanabilirlik açısından projeleri
değerlendirdi.
NTO olarak, sadece üyelerimizin değil, personelimizin de sürekli gelişimine önem
verdiklerini belirten NTO Genel Sekreterliği, “Yeşil dönüşüm çağının
gerekliliklerine uygun olarak; üyelerimize daha iyi rehberlik edebilmek ve
kurumsal kapasitemizi güçlendirmek amacıyla bu tür uzmanlık eğitimlerini
desteklemeyi sürdüreceğiz” açıklamasında bulundu.
Sertifika almaya hak kazanan NTO personeli, bundan sonraki süreçte çevresel
sürdürülebilirlik konusunda üyelerimize daha etkin bilgi ve danışmanlık desteği
sunabilecek.
Nizip Ticaret Odası, sürdürülebilir kalkınma hedefleri doğrultusunda çevreye
duyarlı projeleri desteklemeye ve üyelerinin yeşil dönüşüm süreçlerine katkı
sunmaya kararlılıkla devam edecektir.