Ziyarette, Merkez Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Sarper Bozkurt, Rektör Doğan’a
merkezin faaliyet alanları, alt yapı imkânları ve yürütülen bilimsel araştırmalar
hakkında bilgi verdi.
Prof. Dr. Doğan, merkezde yapılan çalışmaları yakından inceledi, laboratuvarları
gezerek araştırma süreçlerine ilişkin detaylı bilgi aldı. Merkezin, tıp ve biyomedikal
alanlar başta olmak üzere çeşitli disiplinlerde yürütülen bilimsel projelere önemli
katkılar sunduğunu ifade etti.
Ziyaret sonunda değerlendirmelerde bulunan Prof. Dr. Doğan, “Üniversite olarak
araştırma altyapımızı sürekli geliştirmeyi ve bilimsel üretimi teşvik etmeyi
önceliklerimiz arasında görüyoruz. GAÜNDAM gibi merkezlerimiz, hem bilimsel
çalışmalara hem de araştırmacılarımızın yetişmesine katkı sağlamaktadır.” dedi.
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7732 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5022 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2830 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1946 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1886 kez okundu