Medical Point Hastaneler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Hayrullah Kubba, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda tüm emekçilerin bayramını kutladı. Kubba, özellikle sağlık sektöründe özveriyle çalışan emekçilerin önemine dikkat çekti.
Kubba, mesajında, “İnsana değer veren bir sağlık anlayışıyla yol alan Medical Point ailesi olarak, başta sağlık sektöründe fedakârca görev yapan çalışanlarımız olmak üzere, tüm emekçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü yürekten kutluyorum. Emek, insan hayatını şekillendiren, kalkınmanın ve gelişmenin temel taşıdır. Bizler de kurum olarak, çalışanlarımızın emeğine ve alın terine daima saygı duyuyor, onlara huzurlu ve güvenli bir çalışma ortamı sunmayı en önemli önceliğimiz kabul ediyoruz. 1 Mayıs, sadece bir kutlama değil, aynı zamanda toplumsal dayanışmanın ve birlikte üretmenin değerini hatırlatan anlamlı bir gündür. Bu vesileyle, alın teriyle hayatımıza değer katan tüm emekçileri sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Medical Point Hastaneler Grubu, insan odaklı sağlık hizmeti anlayışıyla çalışanlarının emeğini her zaman en kıymetli unsur olarak görmeye devam edecektir” ifadelerine yer verdi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7731 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5019 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2829 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1946 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1885 kez okundu