Ruhsatı iptal edilen işletme, açılmamak üzere mühürlenerek kapatıldı.
Gaziantep Şahinbey Belediyesi, halk sağlığını tehdit eden işletmelere karşı denetimlerini sürdürüyor. Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçede faaliyet gösteren ve daha önce birçok kez hijyen ve temizlik kurallarına uymadığı için uyarılan fırının; iş yeri ruhsatını iptal ederek işletmeyi süresiz olarak kapattı.
“Vatandaşın sağlığı her şeyden önce gelir”
Halk sağlığını tehdit eden işletmelere karşı kararlı bir tutum sergileyen Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Vatandaşlarımızın sağlığı her şeyden önce gelir. Uyarılara rağmen kuralları ihlal eden işletmelere asla göz yummayacağız. Halkın sağlığıyla oynanmasına asla müsaade etmeyiz” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7733 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5022 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2831 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1949 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1887 kez okundu