İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından belediye personeline yönelik boy ve kilo ölçümleri gerçekleştirildi.
Şehitkamil İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri tarafından belediye hizmet binasında gerçekleşen kontrollerde tüm belediye çalışanlarının ölçümleri yapıldı. Yapılan ölçümler sonucunda, kilosu sınırda olan personele dengeli beslenme, fiziksel aktivite ve yaşam tarzı değişiklikleriyle ilgili çeşitli tavsiyelerde bulunuldu.
Sağlık, hayatımızın en önemli değeri
Tarama programına katılan Başkan Umut Yılmaz da boy ve kilosunu ölçtürdü. Sağlıklı yaşamın tercih değil, zorunluluk olduğunu vurgulayan Yılmaz, “Sağlık, hayatımızın en temel değeri. Ne kadar meşgul olursak olalım, bedenimize iyi bakmak zorundayız. Bugün burada yapılan bu küçük ama anlamlı kontrol bile farkındalık oluşturmak açısından çok önemli. Hepimiz yoğun bir tempoda çalışıyoruz, bazen kendimizi ihmal edebiliyoruz. Bu tür uygulamalar sayesinde hem kendi sağlığımızla yüzleşiyoruz hem de yaşam kalitemizi artırmak için harekete geçme fırsatı buluyoruz. Herkesi düzenli sağlık kontrolleri yaptırmaya, sağlıklı beslenmeye ve spor yapmaya davet ediyorum” dedi.
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7733 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5022 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2831 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1949 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1887 kez okundu