Ziyarette hem meslek camiasını ilgilendiren konular hem de kent gündemine dair başlıklar ele alındı. Başkan Şahin ve oda yönetimi arasında, mesleki gelişim, kamu hizmetlerinde iş birliği ve Gaziantep’in kalkınmasına yönelik projeler hakkında görüş alışverişi yapıldı.
Oda yönetimi, nazik ziyaretinden ötürü Başkan Şahin’e teşekkür ederek, “Gaziantep’in tüm dinamikleriyle birlikte, şehrimize ve mesleğimize katkı sunmaya devam edeceğiz” mesajını verdi.
Gaziantep SMMM Odası Başkanı Ali İhsan Çelikbaş, ziyarete ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Sayın Fatma Şahin’in odamıza yaptığı bu nazik ziyaret bizleri onurlandırmıştır. Şehrimizin kalkınması, mesleğimizin gelişmesi ve ortak akılla daha güçlü bir Gaziantep için tüm kamu kurumlarıyla iş birliğine açığız. Bu doğrultuda üzerimize düşen her türlü sorumluluğu almaya hazırız. Sayın Başkan’a destekleri ve yakın ilgisi için teşekkür ediyorum.”
Açıklamada ayrıca, başta Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olmak üzere üniversiteler, meslek odaları, sivil toplum kuruluşları ve kamu kurumlarıyla kurumsal iş birliğini artırarak sürdürme kararlılığı da vurgulandı.
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7733 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5022 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2830 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1948 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1887 kez okundu