Yabancı Diller Yüksekokulu Konferans Salonu’nda düzenlenen toplantının açılışında
konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Fahrettin Göğüş, Yabancı Diller
Yüksekokulu’nun üniversitenin köklü birimlerinden biri olduğunu belirtti. Öğrencilerin
üniversiteye attıkları ilk adımda bu birimle karşılaştığını ifade eden Prof. Dr. Göğüş,
“Üniversitemizin gelişimi için özverili bir şekilde çalışıyoruz. Personelimizin talep ve
ihtiyaçlarının karşılanması konusunda da gayret gösteriyoruz.” dedi.
Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Emrah Cinkara ise faaliyetler ve
geleceğe yönelik hedefler hakkında sunum yaptı. Prof. Dr. Cinkara, kalite, eğitim-
öğretim süreçleri ve birimin yürüttüğü çalışmalar hakkında bilgi verdi.
Toplantıda, akademik ve idari personelin talepleri değerlendirildi. Programın
sonunda, hizmette 20 yılını dolduran personele teşekkür belgeleri, Prof. Dr. Fahrettin
Göğüş, Prof. Dr. Taner Akçacı ve Prof. Dr. Emrah Cinkara tarafından takdim edildi.
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7731 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5019 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2829 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1946 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1886 kez okundu