Şehitkamil Belediyesi tarafından, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik Bayramı dolayısıyla Gaziantep İpekyolu Fotoğraf Sanatı Derneği (GİFSAD) iş birliği ve Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) yarışma yönergelerine uygun olarak yürütülen Gençlik Enerjisi Konulu Şehitkamil Belediyesi Ulusal Fotoğraf Yarışması’nın kazananları belli oldu. Türkiye’nin dört bir yanından yoğun ilgi gören yarışmaya toplam 192 fotoğraf sanatçısı katıldı. Gençlerin dinamizmini, hayata bakışını ve enerjisini objektiflerine yansıttıkları eserler, Coşkun Aral başkanlığındaki jüri heyeti tarafından titizlikle değerlendirildi.
KAZANANLAR BELLİ OLDU
Yarışmada birincilik ödülünü Hasan Uçar, ikincilik ödülünü Fatih Yılmaz, üçüncülük ödülünü ise Emre Bulduk aldı. Şehitkamil Belediyesi Özel Ödülü’nün sahibi ise Öyküm Karahan oldu. 30 eser ise sergilemeye değer görüldü. Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, gençlerin sanata yönelmesini önemsediklerini vurgulayarak, “Fotoğraf yarışmamız gençlerimizin bakış açılarını ve enerjilerini yansıtan çok değerli karelere sahne oldu. Katılım gösteren tüm sanatçılarımıza teşekkür ediyor, dereceye girenleri kutluyorum” dedi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7731 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5016 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2829 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1946 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1885 kez okundu