Olaylarla ilgili 11 şüpheli hakkında işlem yapıldı.
Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ve Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde hırsızlık olaylarının önlenmesine yönelik çok sayıda çalışma yapıldı. Eylül ayı içerinde Şahinbey, Şehitkamil, İslahiye, Araban ve Nizip ilçelerinde yapılan çalışmalarda 11 ayrı hırsızlık olayında 11 şüpheli şahsa yönelik işlem yapıldı.
Ekiplerin çalışmalarında ele geçirilen 1 adet otomobil, 250 bin TL değerinde ziynet eşyası, 100 kilo Antep fıstığı, 400 kilo salça, 1 adet küçükbaş hayvan, 6 adet masa-sandalye, 1 adet merdiven, 1 adet matkap, 3 şişe alkol ve çeşitli muhtelif eşyalar sahiplerine teslim edildi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7731 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5007 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2829 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1946 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1883 kez okundu