Belediye Başkanı Doğan’ın 19 Eylül Gaziler Günü Mesajı

Belediye Başkanı Doğan’ın 19 Eylül Gaziler Günü Mesajı

''Milletimizin bağımsızlık ve hürriyet uğruna verdiği onurlu mücadelenin yaşayan abideleri olan kahraman gazilerimiz, vatan sevgisinin, fedakârlığın ve cesaretin en büyük timsalleridir. 19 Eylül, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e

ABONE OL
Eylül 20, 2025 21:19
Belediye Başkanı Doğan’ın 19 Eylül Gaziler Günü Mesajı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

“Gazilik” unvanının verildiği ve tüm gazilerimize duyulan minnetin simgesi olan anlamlı bir gündür. Aziz milletimizin bekası için canlarını ortaya koyan gazilerimizin her biri, bizlere emanet edilmiş birer şereftir. Bu vesileyle, başta Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, ebediyete intikal eden tüm kahraman gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyor; hayatta olan gazilerimize sağlıklı, huzurlu ve uzun ömürler diliyorum. Gazilerimizin onurlu mücadelesi, her zaman hafızalarımızda ve kalplerimizde yaşayacaktır. 19 Eylül Gaziler Günü kutlu olsun.”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.