Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Geleceğimizi Sağlıkla
Kuşatıyoruz” etkinliği, 10 Temmuz 2025 tarihinde Celal Doğan Parkı’nda gerçekleştirildi.
Saat 16.00–19.00 arasında yapılan etkinlikte, halk sağlığını güçlendirmek ve koruyucu
sağlık hizmetlerine erişimi artırmak amacıyla çeşitli hizmetler sunuldu.
Program kapsamında diyetisyen, psikolog, fizyoterapist ve doktorlar vatandaşlara bireysel
sağlık danışmanlığı hizmeti verdi. Mobil Diş Tarama Aracı ile ağız ve diş sağlığı kontrolleri
yapılırken, Mobil KETEM Aracı üzerinden meme, rahim ağzı ve kalın bağırsak kanserlerine
yönelik ücretsiz tarama hizmeti sağlandı.
Etkinlikte ayrıca Türk Kızılay ve Yeşilay iş birliğiyle bağımlılıkla mücadele ve sağlıklı yaşam
temalı bilgilendirme stantları kuruldu. Katılımcılar, fiziksel aktiviteye yönelik grup
egzersizlerine de dahil olarak sağlıklı yaşam alışkanlıkları hakkında uygulamalı bilgi aldı.
Üç saat süren etkinlikte, erken teşhisin önemi, ruh–beden sağlığı
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7733 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5022 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2830 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1947 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1886 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.