GAZİANTEP’İN ELEKTRİKLİ OTOBÜSLERİ HİZMET İÇİN ŞEHRE GİRİŞ YAPTI

GAZİANTEP’İN ELEKTRİKLİ OTOBÜSLERİ HİZMET İÇİN ŞEHRE GİRİŞ YAPTI

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, çevreci ve sürdürülebilir ulaşım hedefleri doğrultusunda önemli bir adımı daha hayata geçiriyor.

ABONE OL
Ekim 5, 2025 18:49
GAZİANTEP’İN ELEKTRİKLİ OTOBÜSLERİ HİZMET İÇİN ŞEHRE GİRİŞ YAPTI
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kasım ayında hizmete alınması planlanan 25 elektrikli otobüsten 3’ü Gazi şehre ulaştı.

Tamamen elektrikle çalışan yeni nesil otobüsler, hızlı şarj ünitesine bağlanarak test sürecine başladı. Şehir içi ulaşıma entegre edilmeden önce teknik kontrolleri yapılacak araçlar, sessiz ve sıfır emisyonlu yapısıyla Gaziantep trafiğine çevreci bir soluk getirecek.

25 ARAÇ KASIM AYINDA HİZMETE GİRECEK

Kalan 22 elektrikli otobüs önümüzdeki haftalarda şehre ulaşacak ve tüm filo Kasım ayında tam kapasiteyle hizmete başlayacak. Yeni otobüsler, şehir merkezindeki yoğun hatlarda kullanılacak ve karbon salınımını azaltarak Gaziantep’in yeşil ulaşım vizyonuna önemli katkı sağlayacak.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.