Kasım ayında hizmete alınması planlanan 25 elektrikli otobüsten 3’ü Gazi şehre ulaştı.
Tamamen elektrikle çalışan yeni nesil otobüsler, hızlı şarj ünitesine bağlanarak test sürecine başladı. Şehir içi ulaşıma entegre edilmeden önce teknik kontrolleri yapılacak araçlar, sessiz ve sıfır emisyonlu yapısıyla Gaziantep trafiğine çevreci bir soluk getirecek.
25 ARAÇ KASIM AYINDA HİZMETE GİRECEK
Kalan 22 elektrikli otobüs önümüzdeki haftalarda şehre ulaşacak ve tüm filo Kasım ayında tam kapasiteyle hizmete başlayacak. Yeni otobüsler, şehir merkezindeki yoğun hatlarda kullanılacak ve karbon salınımını azaltarak Gaziantep’in yeşil ulaşım vizyonuna önemli katkı sağlayacak.
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7731 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5009 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2829 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1946 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1883 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.